Vi är ett dataföretag och ett hem till erfarna tänkare, prestationsmarknadsförare, designers och utvecklare. Vi har alltid strävat efter att ligga i framkant i vår nisch. För oss innebär detta att tidigt dominera nya medier och lära oss av data. Vi är trötta på mediebyråer som tar dyra avgifter baserat på hur mycket av din budget de kan bränna. Vi tror istället att våra kunder ökar sin budget när de får lönsamhet i sin annonsering. Vi kombinerar kreativitet, teknik och data.
Historia
Vår historia som företag är fortfarande mycket färsk. Tanken om NordicLeads föddes på baren Tannebaum i Tyskland 2017. Vi var en grupp digitala specialister som drömde om att skapa lönsamhet för våra kunder med prestationsbaserad marknadsföring.
Fokus
Under de åren vi drivit NordicLeads har vi fått en otrolig respons från våra kunder och har på kort tid blivit den givna kanalen i Norden för prestationsbaserad marknadsföring och varma survey leads. Det är också det som gjort oss till ett av de snabbast växande bolagen i Europa.
Vårt hållbarhetsarbete
Vår roll i samhället växer i en alltmer digitaliserad värld. Genom att förstå hur samhället förändras kan vi bättre ta vara på möjligheter, hantera risker och forma vår verksamhet. En av våra viktigaste uppgifter gäller hållbarhet.
För oss handlar hållbarhet om att skapa långsiktigt värde genom att integrera miljömässiga, sociala och finansiella risker och möjligheter i affärsstrategin och verksamheten. Att integrera hållbarhet bidrar till att skapa ett attraktivt och flexibelt företag som är rustat för ett föränderligt affärslandskap.
Med utgångspunkt i vår vision om ett hållbart och mänskligt samhälle genom digitalisering och innovation kan vi vara en positiv kraft i frågor som rör både miljö och hållbarhet i ett bredare perspektiv.
NL | Vi drivs av data